Povrat proizvoda i reklamacije proizvoda

Kada kupac dobije naručeni proizvod u slučaju nedostatka na proizvodu, kupac je dužan pismenim putem u skladu za Zakonom o zaštiti potrošača obavijestiti Planiku Flex d.o.o u roku od 8 dana od dana prijema proizvoda na adresu:

           Planika Flex d.o.o Sarajevo

            Ul: Hajrudina Šabanije 39

            71 000 Sarajevo

Planika Flex d.o.o Sarajevo će u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u roku od 8 radnih dana, pregledati artikal i isti zamjeniti sa novim artiklom i poslati kupcu o svom trošku.

Ukoliko kupac ima bilo kakav prigovor u skladu sa Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti pismenim putem na elektronsku adresu: internet.prodaja@planika.ba.

Potrošač mora u obavijesti o grešci detaljno opisati grešku i omogućiti nam da grešku razmotrimo.

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu.
Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju.

Troškove povrata robe snosi kupac.

Novosti

SNIŽENJE DO 40%

Sezonsko sniženje do 40% je počelo u svim Planika, Peko i Pia Lank prodavnicama!

Više

Plišane elegantne cipele

Detalji su veoma bitan dio svake odijevne kombinacije, oni upotpunjuju i uljepšavaju cjelokupan outfit....

Više

Nove Hogl patike će Vas očarati

Nije samo privlačan dizajn, zbog koje žene biraju par HÖGL cipela; To je takođe odličan kvalitet,  pos...

Više