Povrat proizvoda i reklamacije proizvoda

Kada kupac dobije naručeni proizvod u slučaju nedostatka na proizvodu, kupac je dužan pismenim putem u skladu za Zakonom o zaštiti potrošača obavijestiti Planiku Flex d.o.o u roku od 8 dana od dana prijema proizvoda na adresu:

           Planika Flex d.o.o Sarajevo

            Ul: Hajrudina Šabanije 39

            71 000 Sarajevo

Planika Flex d.o.o Sarajevo će u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u roku od 8 radnih dana, pregledati artikal i isti zamjeniti sa novim artiklom i poslati kupcu o svom trošku.

Ukoliko kupac ima bilo kakav prigovor u skladu sa Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti pismenim putem na elektronsku adresu: internet.prodaja@planika.ba.

Potrošač mora u obavijesti o grešci detaljno opisati grešku i omogućiti nam da grešku razmotrimo.

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu.
Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju.

Troškove povrata robe snosi kupac.

Novosti

Nove Hogl patike će Vas očarati

Nije samo privlačan dizajn, zbog koje žene biraju par HÖGL cipela; To je takođe odličan kvalitet,  pos...

Više

Nicola Benson - Cipele za muškarce sa stilom

Izbor cipela kod muškaraca uvijek je jednostavniji nego kod žena. Kod mnogih, udobnost i jednostavnost ...

Više

Nova ECCO kolekcija koja će Vas oduševiti

Zakoračite u prošlost s jednim od najomiljenijih i najprodavanijih Ecco modela iz
80-tih. ...

Više