Povrat proizvoda i reklamacije proizvoda

Kada kupac dobije naručeni proizvod u slučaju nedostatka na proizvodu, kupac je dužan pismenim putem u skladu za Zakonom o zaštiti potrošača obavijestiti Planiku Flex d.o.o u roku od 8 dana od dana prijema proizvoda na adresu:

           Planika Flex d.o.o Sarajevo

            Ul: Hajrudina Šabanije 39

            71 000 Sarajevo

Planika Flex d.o.o Sarajevo će u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u roku od 8 radnih dana, pregledati artikal i isti zamjeniti sa novim artiklom i poslati kupcu o svom trošku.

Ukoliko kupac ima bilo kakav prigovor u skladu sa Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti pismenim putem na elektronsku adresu: internet.prodaja@planika.ba.

Potrošač mora u obavijesti o grešci detaljno opisati grešku i omogućiti nam da grešku razmotrimo.

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu.
Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju.

Troškove povrata robe snosi kupac.

Novosti

CAPRICE - Tradicija, strast i inovacija

Nova kolekcija Caprice obuće proljeće/ljeto 2018!

Više

Poznati austrijski brend HÖGL u Pia Lank prodavnici!

Pia Lank trgovine kao dio Planika Flex grupacije je u srijedu 04.04.2018 godine zvanično otvorila...

Više

NOVA PLANIKA TRGOVINA U DERVENTI!

Svi posjetioci Retail Parka u Derventi će od sada moći uživati u p...

Više